ΠΩΛΗΣΕΙΣ |
Front Office Coordinator
Αρμοδιότητες:
- Υποδοχή επισκεπτών/ πελατών
- Ευθύνη για την καθημερινή εύρυθμη λειτουργία της εταιρίας
- Ευθύνη για τη σωστή διαχείριση των αιθουσών συναντήσεων της εταιρίας
- Ευθύνη για την εκτύπωση και αποστολή εντύπων/ φυλλαδίων/ καταλόγων/ αναλώσιμων σε πωλητές
- Καταχώρηση παραγγελιών
- Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών και πωλητών
Απαραίτητες Γνώσεις:
- Πτυχίο ΙΕΚ με τεχνική κατεύθυνση ή/και πτυχίο Οικονομικών, Διοίκησης Επιχειρήσεων
- Εμπειρία στην εξυπηρέτηση πελατών
- Γνώση Υπολογιστών MS Office και επιθυμητή γνώση ERP – CRM συστημάτων
- Άριστη γνώση Αγγλικών σε γραπτό και προφορικό λόγο (επιπλέον γλώσσες θα θεωρηθούν επιπλέον προσόν)
Η εταιρία παρέχει:
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
- Έξοδα κίνησης
- Συνεργασία με προοπτικές επαγγελματικής εξέλιξης σε μια μεγάλη εταιρία με ηγετική θέση στον χώρο της, που αναπτύσσεται σταθερά και γρήγορα
- Εξαιρετικό περιβάλλον εργασίας
- Συνεχής εκπαίδευση και επιμόρφωση