ΠΩΛΗΣΕΙΣ
Sales Internal Agent
Βασικές Αρμοδιότητες:
- Επικοινωνία με υφιστάμενους πελάτες της εταιρίας για καταχώρηση παραγγελιών και σύνταξη προσφορών
- Ανάπτυξη σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση τους και την ταυτόχρονη αύξηση της κάθε παραγγελίας
- Ολιστική διαχείριση υφιστάμενων πελατών
- Διαχείριση τηλεφωνημάτων/ fax/ email πελατών με σκοπό τη λήψη παραγγελίας ή/και την εξυπηρέτηση πελατών σε θέματα που αφορούν διαθεσιμότητα προϊόντων, τιμές, προσφορές κλπ.
- Διαχείριση καταχωρημένων παραγγελιών από υφιστάμενους πελάτες
- Διαχείριση αφίξεων εμπορευμάτων και προώθηση τους σε υφιστάμενους πελάτες
- Ενημέρωση των συστημάτων της εταιρείας και των βάσεων δεδομένων μεριμνώντας για την ορθή διαχείριση ευαίσθητων πληροφοριών
Απαραίτητα Προσόντα:
- Πτυχίο ΑΕΙ μηχανολογικής κατεύθυνσης ή Πτυχίο ΑΕΙ Οικονομικών, Διοίκησης Επιχειρήσεων
- Τουλάχιστον δύο έτη προϋπηρεσίας σε ανάλογη θέση διαχείρισης πωλήσεων ή/και τεχνικής υποστήριξης πελατών
- Πολύ καλές πωλησιακές & διαπραγματευτικές ικανότητες
- Καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας (δεύτερη γλώσσα κατά προτίμηση Ιταλικά θα εκτιμηθεί ως επιπλέον προσόν)
- Πολύ καλή γνώση Η/Υ (MS Office, CRM)
- Προσανατολισμός στο αποτέλεσμα
- Πνεύμα ομαδικότητας και συνεργασίας
- Χόμπι ή ενασχόληση με DIY θα προτιμηθεί
Η εταιρεία προσφέρει:
- Σταθερή και μόνιμη συνεργασία με προοπτικές εξέλιξης
- Έξοδα κίνησης
- Δυναμικό και σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον
- Συνεχής εκπαίδευση