SERVICE |
Service Operation Coordinator
Αρμοδιότητες:
- Συντονισμός καθημερινών δραστηριοτήτων του τμήματος Service, διασφαλίζοντας την αποτελεσματική λειτουργία
- Διαχείριση και παρακολούθηση των αιτημάτων πελατών για συντήρηση, επισκευές και τεχνική υποστήριξη
- Συνεργασία με τις ομάδες πωλήσεων, τεχνικών και συνεργατών για την έγκαιρη επίλυση ζητημάτων
- Προγραμματισμός και παρακολούθηση του χρονοδιαγράμματος των επισκευών
- Παρακολούθηση και επικοινωνία με Service Centers εξωτερικού
- Παρακολούθηση KPI's και προετοιμασία αναφορών προς τη διοίκηση
Προσόντα:
- Πτυχίο σε Τεχνικό ή Μηχανολογικό τομέα
- Προϋπηρεσία 2-3 ετών σε παρόμοια θέση, ιδανικά σε περιβάλλον service ή after-sales
- Άριστη γνώση συστημάτων ERP ή CRM και MS Office
- Ικανότητα διαχείρισης πολλαπλών καθηκόντων και προτεραιοτήτων
- Εξαιρετικές επικοινωνιακές δεξιότητες και ικανότητα εργασίας σε ομαδικό περιβάλλον
- Προσανατολισμός στη λεπτομέρεια και στην επίλυση προβλημάτων
- Γνώση Αγγλικών ή Ιταλικών(γραπτά και προφορικά)
Τι προσφέρουμε:
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
- Έξοδα κίνησης για την μετακίνησή σου από και προς την εταιρεία μας
- Εξαιρετικό περιβάλλον εργασίας
- Συνεχή εκπαίδευση και επιμόρφωση
- Ευκαιρίες επαγγελματικής εξέλιξης σε μια γρήγορα αναπτυσσόμενη εταιρεία