ΠΩΛΗΣΕΙΣ |

Front Office Coordinator

Αρμοδιότητες:

  • Υποδοχή επισκεπτών/ πελατών
  • Ευθύνη για την καθημερινή εύρυθμη λειτουργία της εταιρίας
  • Ευθύνη για τη σωστή διαχείριση των αιθουσών συναντήσεων της εταιρίας
  • Ευθύνη για την εκτύπωση και αποστολή εντύπων/ φυλλαδίων/ καταλόγων/ αναλώσιμων σε πωλητές
  • Καταχώρηση παραγγελιών
  • Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών και πωλητών

Απαραίτητες Γνώσεις:

  • Πτυχίο ΙΕΚ με τεχνική κατεύθυνση ή/και πτυχίο Οικονομικών, Διοίκησης Επιχειρήσεων
  • Εμπειρία στην εξυπηρέτηση πελατών
  • Γνώση Υπολογιστών MS Office και επιθυμητή γνώση ERP – CRM συστημάτων
  • Άριστη γνώση Αγγλικών σε γραπτό και προφορικό λόγο (επιπλέον γλώσσες θα θεωρηθούν επιπλέον προσόν)

 

Η εταιρία παρέχει:

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Έξοδα κίνησης
  • Συνεργασία με προοπτικές επαγγελματικής εξέλιξης σε μια μεγάλη εταιρία με ηγετική θέση στον χώρο της, που αναπτύσσεται σταθερά και γρήγορα
  • Εξαιρετικό περιβάλλον εργασίας
  • Συνεχής εκπαίδευση και επιμόρφωση

 

Υποβολή Βιογραφικού