«Το μέλλον της Παραδοσιακής Αγοράς»

H ΦΟΥΡΝΑΡΑΚΗΣ Α.Ε., υποστήριξε ως μεγάλος χορηγός το 1ο Συνέδριο Καταστημάτων Παραδοσιακής Αγοράς του κλάδου μας, που διοργανώθηκε από την Karydakis Media την Τετάρτη 15 Μαΐου στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων.

Μας χαροποιεί ιδιαίτερα που παρευρέθηκε μεγάλος αριθμός εκπροσώπων των καταστημάτων και στήριξαν έμπρακτα την προσπάθεια ανάδειξης της δυναμικής της Παραδοσιακής Αγοράς.

Παράλληλα με το Συνέδριο, σε ξεχωριστή αίθουσα, λειτούργησε έκθεση εργαλείων και οικοδομικών υλικών με περίπτερα προμηθευτριών εταιρειών. Το περίπτερο της ΦΟΥΡΝΑΡΑΚΗΣ Α.Ε  εντυπωσίασε τους επισκέπτες καθώς ήταν ουσιαστικά προσομοίωση της ίδιας της επιχείρησής τους - η εικόνα ενός πρότυπου τεχνικού καταστήματος της σύγχρονης εποχής.

1

Η θεματολογία του συνεδρίου κάλυψε φλέγοντα θέματα που αντιμετωπίζουν τα καταστήματα του παραδοσιακού εμπορίου σήμερα. Η καινοτομία και η εμπειρία πελάτη, η «ακτινογραφία» των καταναλωτών που επιλέγουν για τις αγορές τους τα καταστήματα χρωμάτων και σιδηρικών της αγοράς, οι μύθοι και οι παγίδες του ηλεκτρονικού εμπορίου και οι λύσεις δεδομένων και τεχνολογίας που μπορούν να αναβαθμίσουν κάθε κατάστημα αναλυθήκαν διεξοδικά από κορυφαίους ομιλητές και στελέχη με σημαντική εμπειρία και γνώση της αγοράς.

Οι σωστές πρακτικές μετεξέλιξης των παραδοσιακών σιδηροχρωματοπωλείων τόσο στις λειτουργίες και τη διαχείριση του καταστήματος, όσο και στην αλληλεπίδραση με τον καταναλωτή βρέθηκαν στο προσκήνιο της εκδήλωσης και κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον των συμμετεχόντων.

Το Συνέδριο «άνοιξε» o CEO της Karydakis Media, Προκόπης Καρυδάκης. Αφού καλωσόρισε τους συμμετέχοντες αναφέρθηκε στην αναγκαιότητα της διοργάνωσης και στο ρόλο που επιτελεί η Παραδοσιακή Αγορά στην ανάπτυξη του κλάδου.
Στη συνέχεια, το λόγο πήρε ο Δημοσιογράφος & Οικονομικός Αναλυτής, Νίκος Φιλιππίδης ο οποίος μίλησε για τις προοπτικές της ελληνικής οικονομίας και τα διαθέσιμα «εργαλεία» επιχειρηματικής χρηματοδότησης.
Η Ιδρύτρια της Focus Bari, Ξένια Κούρτογλου αποκάλυψε τι είναι αυτό που ωθεί έναν πελάτη σε ένα συνοικιακό σιδηροχρωματοπωλείο, ποιες είναι οι ανάγκες του και πώς μπορεί να προβλεφθεί η συμπεριφορά του.
Τους μύθους και τις παγίδες του ηλεκτρονικού εμπορίου και πώς αυτές μπορούν να αποφευχθούν, παρουσίασε ο Ιδρυτής και CEO της Net Studio. Γιάννης Καράμπελας.  
Η πρώτη παρουσίαση του δεύτερου μέρους του Συνεδρίου ήταν αφιερωμένη στο πως θα πρέπει να είναι στημένο κάθε σύγχρονο σιδηροχρωματοπωλείο. Τα βήματα είναι πολύ περισσότερα από ράφια και εμπόρευμα και τα ανέλυσε διεξοδικά ο Αλέξανδρος Αθανασούλας, Πρόεδρος και CEO του Stirixis Group.
Η μετάβαση από την παραδοσιακή λειτουργία στη σύγχρονη εποχή απαιτεί σύγχρονες λύσεις μηχανογράφησης των επιχειρήσεων. Για τις ιδιαιτερότητες της εφαρμογής τέτοιων λύσεων στα καταστήματα εργαλείων και οικοδομικών υλικών μίλησε η Presales Supervisor της Softone, Νατάσσα Καρακουλάκογλου. 
Η τελευταία παρουσίαση του Συνεδρίου ανήκε στον CEO της Pobuca, Ισίδωρο Σιδερίδη, ο οποίος ανέλυσε το πως η τεχνολογία και η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να προσφέρει απρόσμενες λύσεις για την αναβάθμιση της λειτουργίας των καταστημάτων.


Το 1ο Συνέδριο Καταστημάτων Εργαλείων & Οικοδομικών Υλικών ολοκληρώθηκε με την απονομή των Βραβείων Συνολικής Προσφοράς για την πολυετή τους προφορά στο εμπόριο χρωμάτων και εργαλείων. Ο Περικλής Τρακαδάς, Ιδρυτής της εταιρείας Τρακαδάς και ο Γιάννης Κουνέλης, Ιδιοκτήτης της εταιρείας J.B.K. Power Tools Center, τιμήθηκαν από την Karydakis Media για την πολυετή προσφορά τους στο εμπόριο χρωμάτων και εργαλείων.

 

2

Ακολουθήστε τα Brands μας