SERVICE |

Service Operation Coordinator

Αρμοδιότητες:

  • Συντονισμός καθημερινών δραστηριοτήτων του τμήματος Service, διασφαλίζοντας την αποτελεσματική λειτουργία
  • Διαχείριση και παρακολούθηση των αιτημάτων πελατών για συντήρηση, επισκευές και τεχνική υποστήριξη
  • Συνεργασία με τις ομάδες πωλήσεων, τεχνικών και συνεργατών για την έγκαιρη επίλυση ζητημάτων
  • Προγραμματισμός και παρακολούθηση του χρονοδιαγράμματος των επισκευών
  • Παρακολούθηση και επικοινωνία με Service Centers εξωτερικού
  • Παρακολούθηση KPI's και προετοιμασία αναφορών προς τη διοίκηση

Προσόντα:

  • Πτυχίο σε Τεχνικό ή Μηχανολογικό τομέα
  • Προϋπηρεσία 2-3 ετών σε παρόμοια θέση, ιδανικά σε περιβάλλον service ή after-sales
  • Άριστη γνώση συστημάτων ERP ή CRM και MS Office
  • Ικανότητα διαχείρισης πολλαπλών καθηκόντων και προτεραιοτήτων
  • Εξαιρετικές επικοινωνιακές δεξιότητες και ικανότητα εργασίας σε ομαδικό περιβάλλον
  • Προσανατολισμός στη λεπτομέρεια και στην επίλυση προβλημάτων
  • Γνώση Αγγλικών ή Ιταλικών(γραπτά και προφορικά)

Τι προσφέρουμε:

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Έξοδα κίνησης για την μετακίνησή σου από και προς την εταιρεία μας
  • Εξαιρετικό περιβάλλον εργασίας
  • Συνεχή εκπαίδευση και επιμόρφωση
  • Ευκαιρίες επαγγελματικής εξέλιξης σε μια γρήγορα αναπτυσσόμενη εταιρεία

 

Υποβολή Βιογραφικού